вход
Вход в кабинет
Восстановить пароль

Вернуться
Ваша заявка принята
Наш менеджер свяжется с Вами в ближайшее время
При отправке возникла ошибка

Будущее бизнес-путешествий: краткий обзор

Будущее бизнес-путешествий: краткий обзор

Будущее бизнес-путешествий просто невозможно без мобильных устройств, компьютерных игр и персональных настроек пользователя. Потребители чувствуют резкую необходимость в новых приложениях для лучшего ориентирования в аэропортах, вестибюлях гостиниц, других странах и т.д. Все эти устройства делают их жизнь проще. Например, наши смартфоны играют двойную роль – личного помощника и попутчика.

Поколение Миллениум живет в быстроменяющемся мире и телефон – это личный ассистент, который помогает бронировать билеты, менять планы и поддерживать связь с коллегами.

Read the text

The future of business travel.

recent years, consumer travel technology has pulled companies in a new direction by creating demand for new apps to better navigate airports, hotel lobbies, foreign countries, and the like. These tools have made travel easier for employees in their personal lives and now they’re insisting on similar technologies when on the road for work.
Travel used to be lonely. Gradually, over the past 10 years, and rapidly in the last two, the Internet and mobile devices have changed business travel for the better.  Our smartphones now fulfil a dual role of travel buddy and personal assistant. But we still have a steep hill to climb to improve business travel even more.
We see the traveller of tomorrow operating in an ever-more fluid space, a world of blurred boundaries. They expect to move seamlessly from device-to-device; from online to offline and back again; from business to leisure and vice versa. Mobile is their personal assistant helping them to plan and book travel; change plans, especially in business travel; connect with friends and colleagues. Their office may be on the plane, at the airport or in a hotel room, and Wi-Fi is more important than extra legroom or upgrades.
We realize that keeping pace with Millennial generations demands significant focus on mobile in order to sustainably engage them with the right information. Their priority is to cut through the clutter, preferring brands and services, which save them time, and make life, and “life on the road”, easier.
In future the relationship between travel and tech will only become intertwined as Millennials grow up expecting new tools that make travel faster, easier, and directly suited to their needs.

Learn some useful phrases from the test

 personalized
 личностный, персонифицированный
 consumer travel technology
 потребительская техника путешествий
 demand for new apps
 необходимость в новых приложений (для мобильных устройств)
 to navigate
 ориентироваться
 hotel lobby
 вестибюль гостиницы
 fulfil a dual role
 играют двойную роль
 travel buddy
 друг по путешествию (попутчик)
 to have a steep hill
 есть куда карабкаться (досл. иметь крутой подъем)
 fluid space
 быстроменяющийся мир
 blurred boundaries
 смытые границы
 seamlessly
 беспроблемно, легко
 vice versa
 наоборот
 book travel
 бронировать билеты на путешествия
 extra legroom
 дополнительное пространство для ног
 upgrade
 повышенное качество
 to keep pace
 удовлетворять спрос
 Millennial generation
 поколение Миллениум, поколение «Игрек»
 sustainably
 постоянно
 to cut through the clutter
 выделиться из общей массы
 to become intertwined
 тесно переплетаться
 to suit to needs
 отвечать требованиям
 personalized
 личностный, персонифицированный
  consumer travel technology
 потребительская техника путешествий
Понравилась статья? Поделитесь со своими друзьями в социальных сетях

Отправить заявку прямо сейчас на первый
бесплатный онлайн урок английского языка

*

-25% первый месяц обучения тем, кто начнет обучение по курсу разговорный английский

Ваша заявка принята
Наш менеджер свяжется с Вами в ближайшее время
При отправке возникла ошибка
Отправить еще раз