вход
Вход в кабинет
Восстановить пароль

Вернуться

Нажимая, Вы соглашаетесь c Правилами сервиса

Ваша заявка принята
Наш менеджер свяжется с Вами в ближайшее время
При отправке возникла ошибка

Что такое бренды, почему люди им доверяют и покупают охотнее

Что такое бренды, почему люди им доверяют и покупают охотнее
 

Бренды имеют значение, потому что они влияют на людей. Бренд – это в первую очередь обещание покупателям, и только потом совокупность логотипов, слов, образов, дизайна. Брендовая вещь, например, как Ipad или Iphone оставляет особый отпечаток и говорит многое о людях купивших ее.

Бренды всегда помогут Вам увеличить доход и повысить уникальность Ваших товаров или услуг. Если Вы желаете придумать свой бренд, то он должен быть запоминающимся, мотивировать покупателя и усиливать его доверие.

Read the text

Why do brands matter?

In one sense, a brand is a promise. Think of some top brands and you immediately know what they promise: McDonald’s, Coca Cola, Apple, Ford, Samsung, Nike. Brands matter because consumers know what they’re going to get with a well-branded product or service. So this means that brands instill trust in the minds of consumers. Brands provide trust and reduce risk in the decision making process.
In another sense, a brand is a specific combination of logo, words, type font, design, colors, personality, price, service, etc.
The promise, look, personality and attributes can eventually acquire a special patina. Buying a certain brand says something about the person who buys it. Apple has that patina and also it lead to sub-brands, like iPhone and iPad which acquire the aura of the parent brand. It takes a lot of time, money and very hard work to build and maintain great brands like that, brands that can speak volumes in just a few syllables.
In a competitive world, branding is one way of helping you increase sales and at the same time protect and extend the uniqueness of your service or product.
Your brand tells your story and helps attract new customers and keeps the ones you already have.
If you’re going to develop your brand, the last thing you want to do is follow the beaten path. You need to head down your own road and to plant your brand in the hearts and minds of prospects and customers and your brand will become memorable. Your brand is the focus of all your marketing efforts.

A goodbrand:

  • delivers its message clearly
  • confirms the credibility of the message
  • connects to its audience emotionally
  • motivates the buyer
  • reinforces loyalty

Brands matter, because they work.

Learn some useful phrases from the test

 to instill trust
 внушать доверие
 to reduce risk
 уменьшать риск
 a special patina
 особый отпечаток
 to acquire the aura of the parent brand
 получить ауру родительского бренда
 speak volumes
 говорить о многом
 competitive world
 конкурирующий мир
 protect and extend the uniqueness
 сохранить и увеличить уникальность
 to follow the beaten path
 идти по избитому пути
 to head down your own road
 выбрать свою собственную дорогу
 to plant in the hearts and minds
 найти путь к сердцам и мыслям
 a focus
 центр
 marketing efforts
 маркетинговая деятельность
 to confirm the credibility
 подтвердить надежность информации
 to reinforce loyalty
 усиливать доверие
Понравилась статья? Поделитесь со своими друзьями в социальных сетях

Пройти бесплатный урок английского языка

*

-35% первый месяц обучения тем, кто продолжит обучение по курсу разговорный английский

Ваша заявка принята
Наш менеджер свяжется с Вами в ближайшее время
При отправке возникла ошибка
Отправить еще раз